Město Moře, Přístavní 7, Praha 7.
Konečně pořádné PPC rande!
PPC Date #4
PPC specialisty, freelancery, markeťáky i nadšence, ty všechny zveme na další PPC Date.
Přijďte se potkat s dalšími lidmi z branže, seznámit se, popovídat si spolu.
Chybět nebude ani uvítací drink, něco dobrého z grilu či společný networking.
Přijít můžete už v 17:00, samotný program začne o hodinu později.
Událost pořádá Taste.
Přednášející a témata
Performance max framework
Jak bude vypadat budoucnost výkonnostních kampaní v Google, jaká zde bude role specialisty a jak s tímto stavem pohnul nový druh kampaně Performance Max? Vyplatí se kampaně Performance Max optimalizovat či pouze zapnout a modlit se, že to vyjde? Na to se podíváme v přednášce zaměřené na framework Performance Max, kde rozebereme otázky větvení Asset groups či práci s Insights a Listing groups.
David Janoušek - V marketingu se pohybuji již od roku 2017. Mimo výkonnostní kampaně na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích se zaměřuji hlavně na strategický posun klienta. Své doporučení formuji na základě dat z trhu a nikoliv subjektivních domněnkách. Jsem zastáncem automatizace a práce se systémy strojového učení, ve kterých, společně s propojením brandového a výkonnostního marketingu, vidím budoucnost tohoto oboru.
Práce s ID ́s ve výkonnostní reklamě Meta
Víte, co jsou ID's reklam v business manageru? A že lze díky nim zefektivnit výkonnost kampaní až o 20 %? V přednášce se dozvíte, jak a proč je vhodné ID's využívat, jak získávat z 90% pozitivní engagement a jak s ním dál pracovat a jak vytěžit maximum ze získaných dat k příspěvkům. Jak zapracovat využívání ID's do struktury kampaní a jaké výsledky to může přinést si ukážeme na příkladech z praxe.
David Čedík - Baví mě zkoumat psychologii uvažování zákazníků. Také se rád podívám na datové analýzy chování nebo třeba na vliv designu grafiky na výsledek reklamy. Není tedy divu, že mě moje záliby nasměrovaly k Social Ads. Skrz ně se snažím sbírat znalosti a zkušenosti napříč celým spektrem digitálního marketingu.
Vyhodnocování kanálů tvořících poptávku
Jak vyhodnocovat efektivitu kanálů u projektů prodávajících vlastní produkty online i v retailu. Ukáži vám různé přístupy s konkrétními příklady vyhodnocování v GA a v reklamních platformách, kombinování a využití blended metrik napříč celým byznysem.
Tomáš Komárek - V online marketingu se pohybuji od roku 2015. Na volné noze jsem si během té doby vyzkoušel práci od srovnávače na 7 trzích jihovýchodní Asie, přes e-commerce projekty prodávající vlastní produkty, po globální B2B SaaS, kterému se momentálně věnuji naplno v Sanity.io, Time is Ltd. nebo v Recombee.
Prezentace a odkazy
Fotogalerie
Kontakt
Dotazy ráda zodpoví Michaela Vojčová na e-mailu academy@taste.cz
Uplynulé PPC Date: #1, #2, #3
Naše další meetupy: Data Date, Social Date, Project Date, SEO Date