Kancelář Heureka Group, Karolinská 706/3, Praha 8 – Karlín.
Konečně pořádné PPC rande!
PPC Date #5
PPC specialisty, freelancery, markeťáky i nadšence, ty všechny zveme na další PPC Date.
Přijďte se potkat s dalšími lidmi z branže, seznámit se, popovídat si spolu.
Chybět nebude ani uvítací drink, občerstvení či společný networking.
Přijít můžete už v 17:00, samotný program začne o půl hodiny později.
Událost pořádá Taste a Heureka.
Přednášející a témata
Práce PPCčkaře v roce 2023
Práce PPCčkaře už dávno není schovka pro introverty. Naše práce se stále vyvíjí. Ať už přes analytické myšlení, práci s daty, práci s kreativou nebo komunikaci s různým typem lidí (vč. C-levelu). Kde jsou ale limity naší práce, nebo směry dalšího rozvoje? Čím by měl PPCčkař trávit čas, aby měl co nejvyšší přidanou hodnotu a kampaně typu PMAX nebral jako ohrožení, ale možnou příležitost? Nejen na tyto otázky budeme společně v přednášce hledat odpověď.
Petr Bureš - Petrova parketa je nastavování cílů, strategií, hledání nejefektivnějších cest a technické vychytávky. S Markétou Kabátovou založil v roce 2016 uLab.
Využití AI nástrojů pro PPC specialisty
Nejsem expert na AI, ani se do této pozice nestavím. Pouze se snažím využít AI nástroje pro svojí práci a běžný život. Možná to máte podobně :) V mojí přednášce se podíváme na to, jaká je reálná využitelnost AI nástrojů pro PPC Specialisty, představím vám svůj průzkum mezi ostatními specialisty a ukážu, jaké nástroje používám já.
Jiří Schaffer - Freelance PPC Specialista na Google a Seznam reklamu.
Expanze na zahraniční trhy
Vstoupit na zahraniční trhy je pro velké množství firem lákavou příležitostí pro rozšíření svého zásahu na trhu a zvýšení ziskovosti firmy. Avšak tento proces není jednoduchý a vyžaduje pečlivou analýzu. David Janoušek se zaměří na důležitost provádění analýzy vstupu na zahraniční trh a následné kroky, jak vstup uchopit, nejen z pohledu PPC specialisty.
David Janoušek - David se v marketingu pohybuje již od roku 2017. Mimo výkonnostní kampaně na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích se zaměřuje hlavně na strategický posun klienta. V současnosti působí jako Senior Account Strategist ve společnosti Taste. David je zastáncem práce IPA, System 1 Group či Ehrenberg-Basského Institutu, jejichž objevy využívá při tvorbě online strategií.
Datové přehledy a vývoj trhu
E-commerce zažil během posledních let poměrně turbulentní změny. Nicméně poslední měsíce se nesou v očekávání znovu-nastartování růstu. Kam se ubírá poptávka zákazníků v roce 2023 a jaký výhled čekáme na konec roku? Změnilo se vnímání ceny jako nejdůležitějšího faktoru pro výběr shopu? Na tyto otázky se pokusím během svojí části odpovědět.
Martin Slavětínský - Martin je zodpovědný za analýzu dat, sledování statistik a přípravu reportů pro všechny země skupiny Heureka. Díky svým předchozím zkušenostem s analýzou dat například ve společnosti GfK pomáhá Martin s interpretací dat a přípravou reportů nejen nesčetným obchodním partnerům Heureky, ale i kolegům napříč všemi odděleními společnosti.
Prezentace a odkazy
Fotogalerie
Partneři konference
Kontakt
Dotazy rádi zodpovíme na e-mailu academy@taste.cz
Uplynulé PPC Date: #1, #2, #3, #4
Naše další meetupy: SEO Date, Project Date, Social Date, E-mail Date, AI Date, Data Date