Kancelář Heureka Group, Karolinská 706/3, Praha 8 – Karlín.

Konečně pořádné PPC rande!

PPC Date #5

PPC specialisty, freelancery, markeťáky i nadšence, ty všechny zveme na další PPC Date.
Přijďte se potkat s dalšími lidmi z branže, seznámit se, popovídat si spolu.

Chybět nebude ani uvítací drink, občerstvení či společný networking.
Přijít můžete už v 17:00, samotný program začne o půl hodiny později.

Událost pořádá Taste a Heureka.

Přednášející a témata

Petr Bureš

Práce PPCčkaře v roce 2023

Práce PPCčkaře už dávno není schovka pro introverty. Naše práce se stále vyvíjí. Ať už přes analytické myšlení, práci s daty, práci s kreativou nebo komunikaci s různým typem lidí (vč. C-levelu). Kde jsou ale limity naší práce, nebo směry dalšího rozvoje? Čím by měl PPCčkař trávit čas, aby měl co nejvyšší přidanou hodnotu a kampaně typu PMAX nebral jako ohrožení, ale možnou příležitost? Nejen na tyto otázky budeme společně v přednášce hledat odpověď.

Petr Bureš - Petrova parketa je nastavování cílů, strategií, hledání nejefektivnějších cest a technické vychytávky. S Markétou Kabátovou založil v roce 2016 uLab.

Jiří Schaffer

Využití AI nástrojů pro PPC specialisty

Nejsem expert na AI, ani se do této pozice nestavím. Pouze se snažím využít AI nástroje pro svojí práci a běžný život. Možná to máte podobně :) V mojí přednášce se podíváme na to, jaká je reálná využitelnost AI nástrojů pro PPC Specialisty, představím vám svůj průzkum mezi ostatními specialisty a ukážu, jaké nástroje používám já.

Jiří Schaffer - Freelance PPC Specialista na Google a Seznam reklamu.

David Janoušek

Expanze na zahraniční trhy

Vstoupit na zahraniční trhy je pro velké množství firem lákavou příležitostí pro rozšíření svého zásahu na trhu a zvýšení ziskovosti firmy. Avšak tento proces není jednoduchý a vyžaduje pečlivou analýzu. David Janoušek se zaměří na důležitost provádění analýzy vstupu na zahraniční trh a následné kroky, jak vstup uchopit, nejen z pohledu PPC specialisty.

David Janoušek - David se v marketingu pohybuje již od roku 2017. Mimo výkonnostní kampaně na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích se zaměřuje hlavně na strategický posun klienta. V současnosti působí jako Senior Account Strategist ve společnosti Taste. David je zastáncem práce IPA, System 1 Group či Ehrenberg-Basského Institutu, jejichž objevy využívá při tvorbě online strategií.

Martin Slavětínský

Datové přehledy a vývoj trhu

E-commerce zažil během posledních let poměrně turbulentní změny. Nicméně poslední měsíce se nesou v očekávání znovu-nastartování růstu. Kam se ubírá poptávka zákazníků v roce 2023 a jaký výhled čekáme na konec roku? Změnilo se vnímání ceny jako nejdůležitějšího faktoru pro výběr shopu? Na tyto otázky se pokusím během svojí části odpovědět.

Martin Slavětínský - Martin je zodpovědný za analýzu dat, sledování statistik a přípravu reportů pro všechny země skupiny Heureka. Díky svým předchozím zkušenostem s analýzou dat například ve společnosti GfK pomáhá Martin s interpretací dat a přípravou reportů nejen nesčetným obchodním partnerům Heureky, ale i kolegům napříč všemi odděleními společnosti.

Prezentace a odkazy





Fotogalerie


Partneři konference

Kontakt

Akci pořádá Taste, a.s. – www.taste.cz
Dotazy rádi zodpovíme na e-mailu academy@taste.cz
Uplynulé PPC Date: #1, #2#3#4
Naše další meetupy: SEO DateProject DateSocial DateE-mail DateAI DateData Date