Kancelář Heureka Group, Karolinská 706/3, Praha 8 – Karlín.
Konečně další PPC rande!
PPC Date #6
Jsme nadšení, že vás můžeme opět pozvat na znalostmi nabitý PPC Date! Tentokrát se speakeři zaměří na výkonnostní marketing optikou produktové analytiky, takže si na své přijdou nejen všichni PPC specialisti a markeťáci, ale i e-shopaři.
Přijďte se potkat s dalšími lidmi z branže, seznámit se, popovídat si spolu.
Chybět nebude uvítací drink, občerstvení či zábavná hra.
Přijít můžete už v 17:00, samotný program začne o půl hodiny později.
Přednášející a témata
Úvodní slovo
Celou akcí bude provázet moderátor Jan Janoušek.
Jan Janoušek - Honza má více než pětiletou zkušenost se správou výkonnostních kanálů. Dlouhodobě se snaží propagovat využívání automatizace v online reklamě a momentálně experimentuje s různými AI nástroji s cílem maximálně zefektivnit správu kampaní, aby tak doručil klientům Taste nejlepší možnou službu.
Jak se měnil zájem a chování e-commerce zákazníků v době vysoké inflace?
V posledních třech letech se svět e-commerce obrátil vzhůru nohama: od nebývalého růstu až po historicky první propady. Tato přednáška se zaměří jednak na kategorie, které v době ekonomických obtíží uspěly v e-commerce nejvíce. Prozkoumáme ale také poptávku a cenovou citlivost zákazníků v aktuálním období vysoké inflace. A to zvláště u produktů a kategorií, kde je online prodej v České republice nejvýznamnější.
Martin Slavětínský - Martin je zodpovědný za analýzu dat, sledování statistik a přípravu reportů pro všechny země skupiny Heureka. Díky svým předchozím zkušenostem s analýzou dat například ve společnosti GfK pomáhá Martin s interpretací dat a přípravou reportů nejen nesčetným obchodním partnerům Heureky, ale i kolegům napříč všemi odděleními společnosti.
Výkonnostní kampaně optikou RTB House
Efektivní využití personalizovaných kampaní v RTB prostředí. Jak je důležité si definovat nové uživatele a nové zákazníky? Jak pracovat na retenci a loajalitě stávajících zákazníků? Věříme, že správné uchopení uživatelských segmentů a práce s nimi jsou klíčem k úspěchu. Naším nejsilnějším argumentem jsou čísla a data, o které se rádi podělíme.
Michaela Martincová - Míša v marketingovém odvětví pracuje od roku 2013 a konkrétně v on-linu působí sedmým rokem. Má ráda analytiku, čísla a práci s lidmi, takže v pozici account managera v RTB House se našla.
Sjednotit, či odlišit produktovou strategii mezi Googlem a Facebookem?
To je to, oč tu běží... Jak vytěžit z obou systémů to nejlepší a dělat informovanější rozhodnutí? "Outside campaign approach" je dnes alfa a omega úspěšné inzerce. Jak ale s produtkovými daty oba systémy pracují?
Petra Pacáková - Petra vede firmu Dotidot (dříve PPC Bee) z pozice CEO. V oblasti výkonnostního marketingu působí více jak 13 let a dnes kromě řízení firmy konzultuje strategie s vybranými e-commerce klienty. Koníčkem je pro ni zkoumání trendů nejen v digi marketingu. V rámci Dotidot se soustředí na posilování výkonnostního marketingu klientů a poskytování pokročilých nástrojů pro správů feedů a automatizaci reklamy PPC specialistům.
Produktová analytika ve výkonnostních systémech
Jak pracovat s produkty a jejich výkonem v kampaních? Na základě čeho se rozhodnout, jaké produkty v kampaních upřednostnit a kde naopak může docházet ke zbytečnému přeplácení?
David Janoušek - David se v marketingu pohybuje již od roku 2017. Mimo výkonnostní kampaně na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích se zaměřuje hlavně na strategický posun klienta. V současnosti působí jako Senior Account Strategist ve společnosti Taste. David je zastáncem práce IPA, System 1 Group či Ehrenberg-Basského Institutu, jejichž objevy využívá při tvorbě online strategií.
Prezentace a odkazy
Fotogalerie
Partneři konference
Kontakt
Dotazy rádi zodpovíme na e-mailu academy@taste.cz
Uplynulé PPC Date: #1, #2, #3, #4, #5
Naše další meetupy: SEO Date, Project Date, Social Date, E-mail Date, AI Date, Data Date